דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כאב גב מתחיל מהרגליים 

מאת    [ 06/01/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 10036 פעמים ]

כאב גב מתחיל מהרגליים

 

על מנת לסבר את האוזן, נסביר כי רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול שמטרתה לאבחן ולהקל על בעיות רפואיות אצל האדם. בנושף לנושא של כאב גב או כאבי שרירים, רפלקסולוגיה משתמשת בקשר שבין חלקים ואזורים מסוימים ברגלים לבין איברים בגוף. למרות היעילות בנושא של כאב גב באופן ספציפי, רפלקסולוגיה יכולה לשפר פלאים כאב מכאובים מהרבה מאוד מקומות אחרים בגוף. בנוסף, חשוב לציין שרפלקסולוגיה אינה כמו עיסוי רגליים או מסאז'. בעוד מטרתם של אלו היא בעיקר להקל על כאב גב -  רפלקסולוגיה פועלת על מנת שהוא לא יחזור.

 

אין כאב גב שנוצר סתם

באמצעות שימוש בשיטות רפואה אלטרנטיביות ההקלה על כאב גב היא לאורך זמן. על פי רפלקסולוגיה, מדובר על עניין של אנרגיות בלבד. מטפל רפלקסולוגיה פועל כדי שכל חסימות האנרגיה בגוף ישתחררו ולא שאותו כאב גב ייעלם בלבד אלא שהוא גם לא יחזור. הנקודה החשובה ביותר אותה צריך להבין כאשר מתעניינים ברפלקסולוגיה למטרת טיפול בכל סוג של כאב גב היא שלא מדובר על התמקדות בכאבים הפיזיים עצמם. על פי רפלקסולוגיה, כאב גב נוצר הוא סימפטום של מגוון אירועים נפשיים אשר עוברים על האדם כגון לחץ, חרדה או דיכאון. רפלקסולוגיה אינה מתיימרת להקל על כאב גב בלבד, אלא לשחרר את האזורים הנפשיים בתוך גוף האדם אשר גורמים לאותו כאב גב להופיע.

 

מה ההבדל בין רפלקסולוגיה לבין רפואה מערבית?

בניגוד לתרופות מערביות לשיפור כאב גב, רפלקסולוגיה אינה מחייבת היערכות מוקדמת או דרך חיים חדשה. למרות שכמובן שלסוג המיטה עליה אנחנו ישנים או לאופי העבודה שלנו יש השפעה על הופעה של כאב גב, רפלקסולוגיה לוקחת את האבחון והטיפול צעד אחד קדימה. על ידי רפלקסולוגיה ניתן להימנע מהישנותו של כאב גב לאורך זמן ולמעשה לנטרל את כל הגורמים הפנימיים אשר מביאים אליו. העובדה שרפלקסולוגיה היא אחת משיטות הטיפול העתיקות בעולם עבור כאב גב שמה אותה בשורה אחת גם עם המוצלחות שבהן. למעשה, הרפלקסולוגיה עוזרת לייצר מתוך הפנים אל החוץ סביבה נעימה ונוחה יותר אשר תשנה לנו את החיים.

 

לקבלת מידע נוסף אודות בעיות גב ושיטות אלטרנטיביות לטיפול, את מוזמנת להיכנס וללהוריד חינם את הספר – "לתת לכן גב". הספר מביא מידע מגוון על כאבי גב והדרכים למניעתם וטיפול בהם ללא תרופות ותופעות לוואי.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב